środa, 28 listopada 2012

Leolani Bamboo koncert - szybki strzał /quick review

Bambusowe ukulele? Oczywiście, czemu nie ;)
Poniżej filmik zamanifestowany w chwili uniesienia, po zagraniu kilku akordów na bambusowym ukulele właśnie!
Cudeńko od Leolani dotarło, gdy byłem w pracy, więc jak się można domyślić, do domu wróciłem szybciej niż zwykle (a zwyczajowo bardzo szybko wracam-jestem rowerowym piratem ;) ). Zapominając o potrzebie jedzenia i takich tam, dałem nura w pudła pełne ukulele :D
Pierwsze wyłowiłem to, które nurtowało mnie najbardziej, czyli ukulele wykonane z litego drewna bambusowego. Gdy je zamawiałem, myślałem że to będzie jednak jakaś sklejka z bambusowym laminatem, a tu taka niespodzianka.
Ukulele prezentuje się genialnie, jest totalnie oryginalne i świetnie wykonane :)
Dobra, nie zanudzam słowem pisanym i zapraszam do poniższego wideło ;)





English ver. =======>>>>>>>>>
Ukulele made from solid, bamboo wood? Yes, why not!
Below is a short review of this great and quite unique ukulele-looks, feels and sounds great!
Have a fun!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz